تقدیر مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس  لرستان از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهدا

سرهنگ «رشیدی» در پیامی از حضور پرشور مردم  لرستان در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۳۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ - 21December 2023

تقدیر مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس  لرستان از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهدابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از  خرم آباد، سرهنگ پاسدار « محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با صدور پیامی از حضور پرشور و  حماسی مردم همیشه در صحنه استان  لرستان در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«روزبه‌روز باید یاد شهدا و تکرار نام شهدا و نکته‌یابی و نکته‌سنجی زندگی شهدا در جامعه‌ی ما رواج پیدا کند.»

مقام معظم رهبری( مدظله العالی)

سلام و صلوات خدا بر شهدای والامقام که  بار دیگر عطر حضورشان فضای لرستان را معطر کرده  و غبار از دلهای غفلت زده زدودند. حضور مردم  شهید پرور و ولایتمدار استان لرستان در مراسم استقبال از مطهر 3 لاله فاطمی تداعی کننده حمایت مردم از رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بود.

حضور  کم نظیرمردم غیور و دلاور پرور  لرستان در مراسمات شهدای گمنام دفاع مقدس، نشان از  تعلق خاطر، عشق و ارادتشان به شهدای والا مقام و امام  و سیّد و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) دارد. این حضور باشکوه نشان داد که فرهنگ ایثار و شهادت روز به روز  زنده و پایدارتر گشته و مردم فهیم این دیار همچون گذشته  با تمام وجود پیرو ولایت مطلقه فقیه و وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

اینجانب از حضور پرشور آمیخته با شعور و  حماسی مردم استان لرستان در مراسمات استقبال از شهدا، شبی با شهدا، بدرقه و تشییع و تدفین پیکر مطهر شهدا گمنام  در ایام عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراتب سپاس و قدردانی  را به جا می آورم و از خداوند متعال اقتدار عزت و سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی را خواهانم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار